Pasajul din centura Comarnic, cu poduri separate pentru fiecare sens, traversează calea ferată București-Brașov, un drum local și include o pasarelă pietonală peste râul Prahova. Podurile au trei deschideri de 55+70+55 metri, cu structură mixtă oțel-beton, supratraversând calea ferată la km 112+890 și drumul local la km 113+830. Proiectul mai cuprinde 32 de deschideri de 41 de metri, cu grinzi prefabricate precomprimate, lungimea totală a podului fiind de 1493 de metri.
Finalizarea centurii Comarnic, lungă de 6 km cu două benzi, va fluidiza traficul, reducând aglomerația și timpul de așteptare. Centura va ocoli Comarnicul și DN 1 prin vest, incluzând construcția a trei poduri noi și dublarea podului peste Prahova de pe DJ 101R. La intersecțiile cu DN 1 vor fi sensuri giratorii dimensionate pentru traficul de pe centură și din oraș. Proiectul va reduce poluarea și va impulsiona dezvoltarea economică regională, facilitând transportul Ploiești-Brașov. Centura Comarnic va servi ca drum de descărcare pentru viitoarea autostradă.