Experiența Black Friday a unei clujence s-a transformat într-un adevărat coșmar după ce curierul a refuzat să-i livreze frigiderul comandat. A plătit, a așteptat cu nerăbdare, dar surpriza a fost una de proporții. Curierul a susținut că frigiderul nu încape pe ușă și, culmea, i-a cerut femeii 300-400 de lei pentru a-l aduce în apartament! Oare așa se tratează clienții?
Femeia, indignată, a povestit cum, după ore bune de așteptare în ziua livrării, curierul nici măcar nu a încercat să urce frigiderul până la ușă. A plecat să livreze altă comandă. Contactat ulterior, acesta a replicat cinic: „Dacă îmi da 300 – 400 de lei, poate, dar nici măcar așa nu ma mai întorc”. Și mai revoltător este sfatul „profesionist” oferit: „Vă recomand să faceți retur și să cumpărați altul mai mic”.
Un blocaj total: După ce curierul i-a blocat numerele de telefon, atât femeii, cât și soțului ei, cuplul a sesizat magazinul. Abia după intervenția directorului, frigiderul a fost adus… până la ușă, dar nu și în casă. De data aceasta, motivația a fost aceeași: „E prea mare, nu intră”. Curierii au plecat fără să clipească, lăsând-o pe clujeancă cu frigiderul în ușă. A fost nevoie de intervenția soțului și a unui vecin pentru a-l introduce în apartament.
Oare cât de jos poate coborî standardul serviciilor de curierat? Cum este posibil ca un client să fie tratat cu atâta indiferență, ba chiar sfidat, după ce a achitat un produs și serviciul de livrare?